کاربردچرخ های خیاطی دوسوزنه

کاربردچرخ های خیاطی دوسوزنه

نحوه استفاده از دو سوزن در چرخ خیاطی های خانگی چرخ خیاطی های دو سوزنه چه کاربردی دارند؟ معمولا برای دوخت های تزیینی از چرخ های دو سوزنه استفاده می‌شود که می‌توان از نخ‌های همرنگ یا متفاوت استفاده کرد.

عملکرد چرخ های دو سوزنه
استفاده از دوخت برای ساق شلوار بسیار ساده و راحت است. باتوجه به مدلهای مختلف عملکرد چرخ های دو سوزنه هم متفاوت است.
مهم ترین موضوع چگونگی نصب سوزن دوبل است. نخ کشی  بصورت دستی انجام میشود سپس دوخت را انتخاب کرده و ارتفاع پایه را تنظیم کنید. چرخ دستی را بچرخانید تا موقعیت سوزن را تعیین کنید و خیاطی را شروع کنید.
هنگام دوخت به نخکشی دستی توجه کنید. توصیه میشود تا از دوخت مستقیم استفاده کنید. در صورت استفاده از دوختهای دیگر به این نکته توجه کنید که عرض تنظیم باشد تا به پایه ضربه وارد نشود. بعلاوه مدلهای الکترونیکی و مدلهای فوق دارای کلیدهای حالت دوسوزن هستند که میتوانند محدوده دوخت ایمن را برای ما ایجاد کنند.
هنگام تعویض سوزن دوبل، حتما توجه داشته باشید که سمت قوس دایره ای بالای سوزن به سمت جلو و طرف صاف به سمت عقب است! لطفا بعد از نصب آن را با پیچ گوشتی  سفت کنید. هنگام نخ کردن سوزن ها به دوقرقره نیاز دارید نه یک نخ و دو سوراخ سوزن!
نخ کشی را بصورت دستی انجام دهید و از وسایل نخکشی سریع یا خودکار استفاده نکنید.
برخی از مدل های الکترونیکی و کامپیوتری دارای حالت دو سوزن داخلی هستند. به یاد داشته باشید که حالت دو سوزن را روشن کنید! به این ترتیب پس از انتخاب بخیه ها یک مقدار پیش فرض امن برای تنظیم عرض وجود خواهد داشت!
هنگام استفاده از سوزن دوبل باید به مدل های برقی و الکترونیکی توجه کرد! دوخت نباید خیلی پهن یا گشاد باشد!!

به ویژه، بخیه الگو خیلی پهن است و وقتی سوزن گذاشته می شود، پایه فشاری ضربه می زند و در نتیجه سوزن شکسته می شود، که وحشتناک است.

تگ ها:

اشتراک گذاری:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

جستجو