تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان چرخ خیاطی

تجزیه و تحلیل مصرف کنندگان چرخ خیاطی

در این مقاله سعی داریم تا به تجزیه و تحلیل دو گروه از مصرف کنندگان تجهیزات چرخ خیاطی بپردازیم. دسته اول : گروهی که از  مصرف کنندگان بر کیفیت محصولات تمرکز می کنند، مانند برخی از کارخانه های پوشاک بزرگ و متوسط، سازمان های دولتی، تولیدکنندگان پوشاک با کیفیت بالا و غیره. دسته دوم:گروهی ازمصرف کنندگان که به کاربرد محصول اهمیت می‌دهند، مانند برخی از کارخانه های کوچک پوشاک، کارگاه های خانوادگی، تولیدکنندگان پوشاک متوسط و پایین و غیره. مصرف کنندگان مختلف تقاضاهای متفاوتی برای چرخ خیاطی دارند.

 

تولیدکنندگان و کارخانجات پوشاک به ظاهر محصول اهمیت چندانی نمی‌دهند درحالی که کیفیت اجرایی محصولات از اهمیت بالایی برای ایشان برخورداراست. دراین مقطع معیار زیبایی حضور تولید کنندگان بربستروبسایت‌ها و تبلیغات می‌باشد که عرصه‌ی پهناوری برای ایشان بوجود می‌آورد.

در بازه‌ی انتخاب تا خرید نکته‌ای که برای خریداران وجود دارد بازدید از کارخانه‌جات تولیدی می‌باشد؛ آن‌ها با دقت به بررسی این نکته که تولیدکننده‌ی چرخ خیاطی دارای تیم تحقیق و توسعه ویژه و تیم خدمات پس از فروش حرفه‌ای می‌باشد یا خیر می‌پردازند. همچنین به جهت پرمصرف بودن محصولات چرخ خیاطی و هزینه‌های یکبار مصرف؛ آگاهی از برند؛ کیفیت؛ عمر مفید و راندمان تولید سازنده تجهیزات لوازم خیاطی حائز اهمیت می‌باشد.

دوما؛ مصرف‌کنندگان گروه دوم به اندازه‌ی برند و تولیدات کارخانه توجه ندارند بلکه بیشتر بر کاربردپذیری و قیمت محصولات و همچنین چگونگی برآورده شدن نیازهایشان تمرکز دارند..

سوماً، ترجیح خیاطان خانگی ( یا کارگاه‌های کوچک خیاطی) برای تجهیزات نیز عامل مهمی است که بر قضاوت خریداران در مورد “چرخ خیاطی خوب” تأثیر می گذارد. چرخ خیاطی عمدتاً برای خیاطان ارائه می شود به همین دلیل استفاده مداوم  آنها از محصولات چرخ خیاطی نیز بر قضاوت خریداران تاثیر می گذارد.

در نهایت، کیفیت بالا و قیمت پایین از عوامل کلیدی در انتخاب هستند.

 کدام ویژگی تجهیزات خیاطی می تواند خریداران را بیشتر جذب کند؟ کیفیت؟ یا قیمت؟ یا کارایی؟ پاسخ ها ممکن است متفاوت باشد. به هر حال، این به دیدگاه خرید همه مربوط می شود.

با این حال، بدون شک عملکرد هزینه از نظر خریداران، عامل کلیدی برای انتخاب محصول می‌باشد که با این اوصاف شاخصه‌ی عملکرد هزینه بر حجم خرید محصول تاثیرگذار خواهد بود؛ از این گذشته، همه می خواهند کالاهای خوب با کیفیت بالا و قیمت پایین بخرند . عملکرد هزینه به منزله‌ی در نظرگرفتن جامع عملکرد؛ کیفیت و قیمت تجهیزات هنگام خرید تجهیزات چرخ خیاطی توسط مصرف کنندگان خواهد بود. تجهیزات خیاطی با کارایی بالا بیشتر مورد علاقه مصرف‌کنندگان خانگی یا کارگاه های کوچک خواهد بود.

بر اساس پیگیری خریداران برای عملکرد هزینه، تعداد بیشتری از شرکت‌های تجهیزات خیاطی نیز شروع به در نظر گرفتن عملکرد هزینه‌ها به عنوان موفقیت در فروش کرده‌اند و تجهیزات خیاطی بیشتری را برای صنعت تولید کرده‌اند که می‌تواند به طور موثر جایگزین نیروی کار، کاهش قابل توجه هزینه‌های تولید و بهبود مزایا شود .

تگ ها:

اشتراک گذاری:

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

جستجو